نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مردم ایران هرگز برابر خشم دشمنان سر خم نخواهند کرد

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین حیدری ظهر امروز در جمع کثیری از نمازگزاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی عنوان کرد: تداوم و استمرار از اولین خصلت‌های انقلاب اسلامی است که مثل درخت پربهره‌ای است که باعث صادرات انقلاب به کشورهای دیگر است.

وی افزود: مردمی‌بودن انقلاب از مهم‌ترین علت ماندگاری انقلاب اسلامی است زیرا مردمی‌بودن انقلاب باعث خلق‌شدن حادثه ۹ دی بود که سند محکمی بر این ارزش است.

امام جمعه موقت شهریار ادامه داد: انقلاب ما تمام جوانب جهانی بشریت را در خود گنجانده و که دیگر دلیل تداوم این انقلاب تا سپردن به صاحب اصلی خود را بیمه خواهد کرد، زیرا به‌ همه جوانب اجتماعی، علمی، سیاسی، اقتصادی، علمی، مردمی و … توجه داشته است و باز هم خواهد پرداخت.

حیدری افزود: هرگز برابر خشم پوچ و توخالی دشمنان انقلاب سر خم نخواهیم کرد و آهنین‌ترین مشت‌های خود را نثار دهان و چشم تمامی دشمنان انقلاب روانه خواهیم کرد تا بدانند که با چه جامعه مردم‌محوری سروکار دارند.

وی تصریح کرد: تمامی دشمنان انقلاب بدانند که پوشیدن لباس پاسداری از انقلاب اسلامی ایران بر مردم این سرزمین افتخار است و خواهد بود پس با دسیسه‌های خود نمی‌توانند تأثیری در مسیر انقلاب ایجاد کنند و در آینده هم نخواهند توانست.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل