نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیگیری و نظارت دقیق بر پروژه های عمرانی شهرداری موجب تسریع در افتتاح پروژه ها می گردد

به گزارش خبرشهر،‌الهام میرزایی در حاشیه بازدید از روند اجرایی سه خانه فرهنگ استقلال، شهرک عزیزی و جوادآباد گفت: گسترش زیرساخت های فرهنگی در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر های مهاجر پذیر مانند قدس که تنوع قومی و طایفه ای دارند، ضروری است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری  پروژه عمرانی سه خانه فرهنگ در سه نقطه شهر را در دست احداث دارد که برای آگاهی از روند اجرایی این پروژه‌ها بازدیدی از آن ها داشتیم.

وی اظهار داشت: خانه فرهنگ استقلال با ۸۰۰ متر مربع مساحت در دو طبقه احداث می گردد که خاکبرداری آن انجام شده و ظرف ده روز آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می شود.

میرزایی ادامه داد: خانه فرهنگ شهرک عزیزی روبروی بوستان ولیعصر (عج) با مساحت ۲۵۰متر مربع و در ۵ طبقه احداث می شود که اولین خانه فرهنگ در این منطقه است.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرقدس گفت: خانه فرهنگ جوادآباد با مساحت ۳۳۰ متر مربع و در ۵ طبقه احداث می شود که اکنون سقف طبقه پنجم نیز زده شده که شامل آمفی تئاتر و بخش تجاری در طبقه اول، دو طبقه خانه فرهنگ و دو طبقه کتابخانه است.

وی با اشاره به این که نظارت بر پروژه‌ها موجب تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها می شود، گفت: با توجه به نقش نظارتی شورای شهر برای نظارت بهتر بر پروژه‌های عمرانی شهرداری لیستی از این پروژه‌ها تهیه نموده و به نوبت از این پروژه‌ها بازدید می کنیم تا در صورت وجود مشکلات با پیگیری های مستمر خود پروژه را به روال عادی خود بازگردانیم.

وی عنوان کرد: امید است با این روش هر سه این پروژه‌ها در سال آینده به بهره برداری رسیده و شورا و شهرداری بتوانند پروژه‌های جدید و بزرگتری تعریف کنند.

میرزایی اضافه کرد: پیشنهاد می کنم که برای تعریف پروژه های جدید در مناطق مختلف شهر از شهروندان همان منطقه نظرسنجی و نیاز سنجی شود تا مطابق با خواسته و نیاز آنها پروژه‌ها تعریف و اجرا شوند.

 

منبع: شورای شهرقدس

خروج از نسخه موبایل