نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زحمات تلاشگران خدمات شهری قابل تقدیر است

نجفی عضو شورای اسلامی شهر شهریار از عدم آمادگی شهرداری و ادارات خدمات رسان در شهریار با توجه به اطلاع رسانی قبلی توسط هواشناسی گلایه کرد و افزود : مانیازمند بازنگری و اسیب شناسی در بروز این چنین حوادث هستیم اگر امکانات و تجهیزات از قبل پیش بینی شده بود مطمئنآ وضعیت بهتری داشتیم .

وی عدم برنامه ریزی ، تقسیم کار و شناخت الویت ها را از دیگر مشکلات پیش روی مدیریت شهری در وقوع اینچنین حوادث عنوان و در ادامه تاکید کرد : متاسفانه ما وضعیت خوبی در مواجه با بارش برف نداشتیم ، قطعآ اگر با برنامه ریزی صحیح و شناخت از ظرفیتها و امکانات و همچنین اولویتها حرکت می کردیم مشکلات ما نیز کمتر دیده می شد.

نجفی در پایان سخنان خود با اشاره به کار، همت و تلاش این عزیزان و زحمتکشان خدمات شهری که با وجود سرما بصورت شبانه روزی ادامه داشت افزود : زحمات تلاشگران خدمات شهری حقیقتآ قابل تقدیر است ، اگر همت این عزیزان نبود تردد در خیابانهای اصلی با این حجم بارندگی برای شهروندان با مشکل مواجه می شد .

عضو شورای شهر در بخش پایانی سخنان خود ضمن گلایه از سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی عنوان کرد : شهروندان نه تنها با مشکل باقی ماندن برف ها در معابر عمومی مواجه بودند، بلکه حمل و نقل عمومی نیز عملکرد خوبی از خود برجای نگذاشت.

خروج از نسخه موبایل