نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ادارات خدمات رسان در آماده باش کامل هستند

به گزارش خبرشهر، سید مهدی محمدی فرماندار قدس تصریح کرد: اکیپ های برف روبی منطقه با شروع فصل بارش در حال آماده باش کامل قرار دارند و همزمان با بارش برف، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در کلیه نقاط از پیش تعیین شده مستقر شده و در حال خدمت رسانی هستند.
وی با اشاره به فعالیت ۴ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه لودر ، ۶ دستگاه کامیون ، و ۱۸ دستگاه نیسان در سطح شهرقدس و با بهره گیری از حدود ۲۰۰ نفر نیروی انسانی، افزود: شهروندان از سفرهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت سفر اضطراری حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی را برای پخش شن، یخ زدایی، رفع لغزندگی و برف تکانی درختان در تمامی معابر انجام شده است.
سید مهدی محمدی گفت : دستگاه‌های اجرایی در حد توان و وسعشان در صحنه حضور داشتند و به وظایفشان عمل میکنند، ستاد مدیریت بحران نیز با توجه به پیش‌بینی که انجام ‌شده بود تذکرات لازم را داده بود که متاسفانه دستگهای اجرایی برای خدمت رسانی با کمبود امکانات مواجه می باشند.
محمدی گفت: ستاد بحران بصورت ۲۴ ساعته در فرمانداری فعال و ادارات خدمات رسان با آمادگی کامل به خدمات رسانی به شهروندان و ساماندهی مسیرهای تردد آنها پرداخته است.
فرماندار قدس یادآور شد: تمام معابر اصلی و خیابان های پرتردد شهرستان باز و عبور ومرور در آنها جریان دارد.
وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با حضور راهداری تمامی مسیرهای شهرستان باز و دسترسی به روستاهای هفت جوی ، دانش، زرنان بالا و پایین میسر  می باشد.

 

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل