نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ارتقای جایگاه ورزش قدس با استفاده از ظرفیت های موجود

به گزارش خبرشهر، حسن چیوایی در مراسم تقدیر از قهرمانان کشوری رشته تکواندو  در باشگاه های مهر و نام آوران  که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ( حسن چیوایی ، ابوطالب آذربرا و حسین چناقچی ) برگزار شد، گفت: شهرقدس از پتانسیل قابل توجهی در خصوص بحث ورزش برخور‌دار است و گوشه‌ای از افتخارات این افراد به دست آوردند مدال های رنگارنگ در رده‌های مختلف و رشته‌های متفاوت در سطح آسیایی، کشوری و جهانی است که لازم است نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

نایب رییس شورای شهر و رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر قدس خاطر نشان کرد: به دنبال ارتقای جایگاه ورزش در این شهر هستیم و در این راستا از ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم برد.

وی بیان کرد: امروزه تأثیرات مثبت ورزش کردن بر سلامت روانی فرد و جامعه یک امر ثابت شده است، فعالیت‌های فیزیکی ورزشی بر افراد افسرده و مضطرب اگر همراه با رژیم غذایی مناسب باشد تأثیر شگرفی دارد زیرا ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی موجب مصرف انرژی شده و سهم بسیار مهمی را در کنترل وزن و کاهش چربی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: امروزه یکی از عوامل ازدیاد سرطان در کشور توجه ناچیز و استقبال اندک مردم به امر ورزش است، با توجه به هزینه سنگینی که بیماری‌های ناشی از کم‌تحریکی بردوش دولت و مردم گذاشته است بنابراین هر هزینه‌ای در امر رونق ورزش یک سرمایه‌‌گذاری محسوب می‌شود.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی مانند دیابت، چربی خون و … از کار‌های ضروری و بسیار مهم در راستای سلامت جامعه است که باید از سوی مسؤولین امر و شهروندان عزیر جدی گرفته شود، یکی از راه‌های پیشگیری از این خطرات می‌تواند تشویق و سوق دادن مردم به شرکت در ورزش‌  باشد.

گفتنی است در این مراسم از مریم هدایت فر  و حمید رضا بدری که در مسابقات اخیر قهرمانی تکوتاندو کشور موفق به کسب مدال برنز شده بودند با اهدای لوح  و هدایا تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل