نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مردم و مسؤولان در حفظ آبروی انقلاب تلاش کنند/ شایعه‌پراکنی در فضای مجازی از روی بی‌فکری است

به گزارش خبرشهر، جت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهریار که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یادآوری ۲۲ بهمن از دو جبهه اهمیت ویژه‌ای داد؛ رژیم ستم‌شاهی هیچ اراده‌ای از خود نداشت و تا حدی که برای تمامی اقدامات خود باید اجازه گرفته می‌شد تا حدی که بیش از ۶۰ هزار مستشار در کشور جولان می‌دادند و هر کاری که می‌خواستند را انجام می‌دادند؛ اما امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که دشمن با تمام توان تلاش دارد که با بی‌ارزش‌کردن اقدامات مهم کشور قصد ناآرام نشان‌دادن ایران اسلامی را با کمک شایعه‌پراکنی را دارند.

وی ادامه داد: هر روز دشمن از ابزار شایعه‌پراکنی با استفاده از نقاط حساس مردم کم‌اطلاع و کم‌مطالعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند تا انقلاب و ارزش‌های اصلی نظام را وارونه جلوه می‌کنند تا مردم را به اسلام بی‌توجه کنند و با دل‌زدگی مردم از نظام به رخنه‌کردن خود می‌پردازند.

امام جمعه شهریار گفت: حفظ تعهد با نظام انقلاب و حفظ تعهد باارزش‌های انقلاب اسلامی و توجه به فرموده‌های حضرت امام خامنه‌ای نیز کج‌روی را در جامعه بیمه می‌کند.

سالمی افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف ازجمله پول، تجهیزات نظامی و عوامل تحلیلی مثل فضای مجازی تمام تلاش خود را به کار بسته تا با آبروی اسلام و ایران بازی کند.

وی ادامه داد: فضای مجازی باید مدیریت شود؛ زیرا فضای مجازی رودخانه پرآبی است که می‌تواند درخت انقلاب و اسلام را سیراب کند و هم می‌تواند با تخریب موج‌واره‌ای همچون سیل می‌تواند خانه، خانواده و جامعه را تخریب کند پس باید مدیریت شود تا دشمن نتواند از این فضا به نفع خود با تخریب و تبلیغات مغرضانه به بدنه اسلام و انقلاب صدمه وارد کند.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل