نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشدید نظارت بر مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های دامی در قدس/ 2 سوپر پروتئین و یک سردخانه در قدس مهروموم شد

به گزارش خبرشهر،‌ داوود کاظمی‌اقدم  با اشاره به اهمیت داشتن پروانه کسب و رعایت اصول بهداشت در واحدهای صنفی بیان کرد: در پی بازدید و نظارت بر رعایت بهداشت عمومی در واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی توسط فرماندار و بازرسان این اداره، دو سوپر پروتئین و یک سردخانه به دلیل عدم رعایت بهداشت و نداشتن پروانه کسب با همکاری فرمانداری، اداره دامپزشکی و مسؤول اطلاعات کلانتری ۱۲ مهروموم شد.

وی در خصوص وظایف اداره دامپزشکی اظهار داشت: یکی از وظایف اداره دامپزشکی ارتقای سطح سلامت و بهداشت عمومی در جامعه و همچنین نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده‌های دامی و عرضه آن‌هاست.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس با اشاره به نزدیک‌شدن به پایان سال و بازار داغ عید نوروز گفت: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر مراکز نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی را در دستور کار داریم و بازرسان دامپزشکی برابر قوانین با متخلفان به‌شدت برخورد خواهند کرد.

کاظمی‌اقدم افزود: طی چند روز آینده بازدیدها به‌صورت شبانه‌روزی انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در صورت تخلف مجدد طبق مقررات ملی دامپزشکی با متخلفان برخورد می‌کنیم.

 

منبع: فرمانداری قدس

 

خروج از نسخه موبایل