نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۲ واحد تولیدی بتن آلاینده در شهرستان قدس پلمب شد

به گزارش خبرشهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی این اداره و مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران و براساس اخطاریه‌های صادره به واحدهای برداشت شن و ماسه و تولید آسفالت و بتن دو واحد تولیدکننده بتن با تمام دستگاه‌های موجود پلمب شد.

وی بیان کرد: این دو واحد تولیدکننده بتن به دلیل بی‌توجهی به اخطاریه‌های صادره اقدام به ادامه‌ فعالیت آلاینده و غیرمجاز کرده بودند که این موضوع توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیگیری و پس از حضور در محل و پلمب تمام دستگاه‌ها از ادامه فعالیت این دو واحد جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس با بیان اینکه در ایام پایانی سال نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی مختلف تشدید می‌شود تصریح کرد: در صورتی‌ که این واحدهای تولیدی ملاحظات زیست‌محیطی را رعایت نکنند، اجازه فعالیت ندارند و قطعاً از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید که امیدواریم با تشدید نظارت بتوان حجم آلاینده‌های موجود در هوا و فضا را کاهش داد.

عقبایی خاطرنشان کرد: در ادامه گشت‌های نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی و شناسایی انبارهای غیرمجاز، یک انبار در منطقه هفت جوی شهرستان به همراه ۲۰۰ لیتر از مشروبات الکی کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس همچنین در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری گشت‌های مشترک فرمانداری، شبکه بهداشت شهرستان، گشت‌های انتظامی، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه‌ شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل