نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل ازبرگزیدگان دانش آموزو فرهنگیان سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری غرب استان تهران

به گزارش خبرشهر، آئین تجلیل از برگزیدگان  سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دختر و فرهنگیان غرب استان تهران با با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و پارسا مدیرآموزش و پرورش شهریار و جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهریار ودر سالن همایش معلم اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

در ابتدای این آئین مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن تبریک و خیر مقدم به همه حضار این مسابقات هنری را محور قرار داد و اظهارداشت: این مسابقات می تواند بستری برای معرفی و جذب استعداد های مناطق مختلف به شمار آید.

پارسا در ادامه افزود:امروزه نگاه آموزش و پرورش نگاهی مهارت محور است و دغدغه ما این است تا مهارت های فردی دانش آموزان را پرورش دهیم تا در آینده بتوانند صاحب مهارت های اجتماعی و خانوادگی شوند.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به  نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری اشاره و اظهارداشت :با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر ما شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در تمامی مدارس خواهیم بود.

هاشمی در راستای مهارت آموزی دانش آموزان گفت: خداوند متعال استعداد ها و مهارت های زیادی را در وجود ما قرار داده است و برای رسیدن به آن ها باید چند نکته را رعایت کنیم که در راس آن ها کشف و پرورش استعداد ها است .

وی افزود :در مرحله بعدی  شکرگزاری و پاسداشت این مهارت هایی است که خداوند به ما ارزانی داشته است ودرآخر  مراقبت و صیانت ازاین مهارت هاست  تا بتوانیم با پرورش فضیلت ها نه تنها در زندگی دنیوی خود ، بلکه در جهان آخرت نیز برای ما مفید واقع شود.

گفتنی است :در این آئین از دانش آموزان دختر و فرهنگیان غرب استان تهران که شامل شهریار، اسلامشهر، بهارستان ۱ و ۲،رباط کریم،  ملارد ، چهاردانگه و شهر قدس بود تجلیل شد.

منبع: اموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل