نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کاهش ۴۲ درصدی جرائم منجر به قتل در غرب استان تهران

کشف ۱۴ تن موادمخدر در غرب استان تهران بی‌سابقه بوده است

وی با بیان اینکه در طول ۱۰ ماه گذشته در غرب استان تهران بیش از ۱۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است تصریح کرد: در هیچ سالی این تعداد کشفیات موادمخدر وجود نداشته است و این نشان از تلاش روزافزون همکاران ما دارد که در این رابطه بیش از ۶۰۰۰ معتاد متجاهر دستگیر و بیش از ۵۰ باند نیز متلاشی شده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران همچنین با اشاره به دستگیری سارقان افزود: در این راستا بیش از ۱۹ هزار مورد سرقت کشف و ۹۳۳۶ سارق نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع مرتبط ارجاع داده شده‌اند، همچنین ۴۲۱ پرونده نیز در حوزه فضای مجازی تشکیل شده است.

افزایش ۳۰ درصدی کشف قاچاق در غرب استان تهران

خانچرلی با اشاره به افزایش ۳۰درصدی کشف قاچاق در غرب استان تهران بیان کرد: در این مدّت ۷۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که به همراه ۸۰۰ نفر که در این رابطه دستگیر شده‌اند، تحویل مراجع قضایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به صدور ۳۱ هزار گواهینامه در غرب استان تهران گفت: بیش از ۷۰ هزار گذرنامه برای اتباع داخلی و خارجی صادر شده و همچنین با هدف نظارت بر فعالیت ارگان‌های مرتبط بیش از ۱۲هزار صنف توسط پلیس‌های تخصصی مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

مصالحه ۷۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران سپس اظهار داشت: در بحث پرونده‌ها در ۱۰ ماه گذشته، ۱۴۳ هزار پرونده مورد رسیدگی قرار داده شده، که از این تعداد ۱۸ هزار پرونده به مشاوران ارجاع شد که در مورد ۷۵ درصد از آن‌ها مصالحه صورت گرفته است.

خانچرلی در پایان با اشاره به کاهش ۴۲ درصدی جرائم منجر به قتل تصریح کرد: هر اقدامی که تا امروز انجام شده است با همراهی و همکاری همه مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر بوده است.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل