نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

6 مصدوم بر اثر انفجار در اسلامشهر/ شماری از ساختمان‌ها تخریب شد

به گزارش خبرشهر، ساعتی پیش بر اثر برخورد بیل مکانیکی شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسلامشهر به خط لوله گاز در خیابان امام سجاد (ع) شهرک امام حسین (ع) شهر اسلامشهر، متأسفانه حادثه انفجاری رخ داده است.

بر اساس گزارش‌های اولیه نیروهای حاضر در صحنه، ۶ مصدوم بر اثر انفجاری که ساعتی پیش در اسلامشهر رخ داد، بر جای مانده است و شماری از ساختمان‌ها نیز تخریب شد.

بر اثر این حادثه، سه مصدوم با تلاش نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، یک مصدوم به صورت سرپایی درمان شد و سایر مصدومان نیز به وسیله اتوبوس‌آمبولانسی که در محل انفجار مستقر شده است، مداوا شدند.

گزارش‌های اولیه حاکی است در این حادثه بیش از ۱۰ باب مغازه و ساختمان تخریب شده و حادثه انفجار امروز خسارت‌های مالی زیادی به همراه داشته است.

نیروهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، اورژانس، آتش‌نشانی و . . . نیز در محل حادثه حضور دارند و در حال خدمات‌رسانی هستند.

بر اساس اعلام فرمانده آتش‌نشانی حاضر در میدان، نخستین تماس با آتش‌نشانی در این حادثه ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه صورت گرفته که اولین تیم اعزامی آتش‌نشانی ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه از ایستگاه میان‌آباد در صحنه حاضر شده است.

سه تیم دیگر نیز از سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی اسلامشهر در این حادثه خدمات‌رسانی داشته‌اند.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل