نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وسایل گرمایشی زلزله زدگان استان کرمانشاه تهیه و تامین شد

به گزارش خبرشهر، ابوالفضل حسین آبادی با بیان اینکه گستردگی موقوفات این امکان را فراهم آورده تا بتوانیم نیاز های مختلف و به روز جامعه را برطرف سازیم ، در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار با توجه به وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه اقدام به تهیه ، تامین و توزیع ۵۰۴ عدد هیتر برقی جهت گرمایش زلزله زدگان عزیز کرد.
وی در ادامه افزود : این خدمت خداپسندانه از محل موقوفات میرزا احمد خان بدر تامین شد چرا که ایشان در وقف نامه خود بخشی از موقوفات خود را جهت تامین و تهیه سوخت در فصل سرما اختصاص داده بودند که امیدواریم این نیت واقف خیر اندیش مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.
حسین آبادی اظهار داشت : همزمان با وقوع این حادثه تاسف بار ، سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یک نهاد ممتاز دینی جهت خدمت رسانی و تسلی خاطر زلزله زدگان در استان کرمانشاه حاضر و خوشبختانه تاکنون با جذب کمک های مردمی و استفاده از موقوفات توانسته است خدمات ارزنده ای به این عزیزان ارائه نماید.
در پایان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار از ثبت هفت وقف جدید در سال جاری خبر داد و گفت : وقف یک احسان ماندگار است که نیاز به تبلیغات وسیع دارد تا مردم از خیر و برکات آن آگاه و نسبت به انجام این امر خداپسندانه تشویق شوند چرا که موقوفات مختص عام هستند وهمه می توانند در زمان های مختلف از موهبات آن بهره گیرند.

 

خروج از نسخه موبایل