نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

صدور پروانه ساختمانی باید در چارچوب قانون صورت گیرد

به گزارش خبرشهر، محسن عسگری در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: شورای شهر در خصوص فروش تراکم و ضابطه مند کردن صدور پروانه ساخت و ساز هیچ گونه تخلفی را قبول نمی کند و به صورت جدی با پدیده دلالی در این خصوص برخورد خواهد کرد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم با هرگونه عمل غیرقانونی در حوزه ساخت و ساز برخورد می کنند و در صورت حمایت کامل دستگاه های نظارتی در ۶ ماه آینده این تخلفات در شهرداری قدس به حداقل خواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهرقدس در خصوص مشکلاتی که در جمع آوری زباله در برخی نقاط شهر بوجود آمده است، گفت: در حال حاضر قرارداد پیمانکار به اتمام رسیده و خدمات شهر شهرداری این مهم را انجام می دهد که با توجه به کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی به سختی این کار انجام می شود، البته در روزهای آتی پس از انجام مناقصه پیمانکار جدید معرفی و این مشکلات مرتفع خواهد شد.

عسگری با اشاره به اهمیت مبلمان شهری گفت: برخی کفپوش هایی که در حال حاضر در پیاده روهای شهر استفاده می شود قدیمی هستند که از شهرداری انتظار می رود برای مراحل آتی حتما از مصالح جدید و مرغوب استفاده کند، همچنین با توجه به کمبود بارندگی و معضل کم آبی برای آبیاری فضای سبز باید به فکر جایگزینی برای چمن باشد.

منبع: شورای شهرقدس

خروج از نسخه موبایل