نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل ۱۵کمیته زیرمجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، امینی راد مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ملارد ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در خصوص جزئیات برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: این جلسه ستاد دهه فجر به ریاست خطیبی فرماندار شهرستان ملارد و با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از روسای ادارات در محل فرمانداری  برگزار گردید ودر خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی تصمیماتی اتخاذ گردید.
امینی راد افزود: تبیین و ترویج آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اگاهی بخشی وبصیرت افزایی در خصوص اندیشه های انقلاب اسلامی از مهمترین مباحث این جلسه بود که رآن تاکید شد.
وی در ادامه  از تشکیل ۱۵ کمیته زیر مجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد خبرداد و گفت:  این کمیته ها شامل ۱-کمیته امنیتی و انتظامی ۲-کمیته برنامه ریزی و پشتیبانی ۳-کمیته ورزش و جوانان ۴-کمیته فرهنگی و هنری ۵-کمیته بانوان و خانواده ۶-کمیته مساجد ۷-کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ۸-کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ۹-کمیته دانشجویی۱۰-کمیته حوزه سلامت ۱۱-کمیته همیاری وتشکلهای مردمی۱۲-کمیته نظارت و ارزیابی ۱۳- کمیته ایثارگران ، بسیج و نیروهای مسلح ۱۴ -کمیته اصناف ۱۵- کمیته قرآنی می باشد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری ملارد افزود: مقرر شد این کمیته ها با اعضای مشخص شده جلسات خود را تشکیل، برنامه ها را مشخص و در هفته آتی گزارش و جمع بندی اقدامات خود را به دبیرخانه این ستاد ارائه دهند. دیدار با خانواده های معظم شهداء، گلباران مزار شهدا، برگزاری جشنواره دستاوردهای بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، اجرای برنامه جشن انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن، و … از دیگر برنامه های این شهرستان در دهه فجر می باشد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل