نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رشد و توسعه روستاها اولویت مسؤولان شهرستان قدس است/ اشتغال خانگی ایجاد شود

به گزارش خبرشهر، سیدمهدی محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و مسائل روستاهای تابعه شهرستان قدس با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در سالن جلسات فرمانداری، در خصوص توسعه روستاها اظهار داشت: با توجه به ارزش‌افزوده‌ای که امسال در بحث توسعه روستاها مصوب شده است تدابیر خوبی انجام شده و پروژه‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات مؤثری را در دستور کار داشته‌ایم، گفت: در سطح شهرستان به‌شدت بر ساخت و ساز غیرمجاز نظارت داشتیم و نسبت به سنوات قبل توفیقات خوبی را کسب کرده‌ایم.

فرماندار قدس افزود: توسعه بی‌رویه ساخت و ساز غیرمجاز طبیعتاً مشکلات و آسیب‌های دیگری را نیز در پی خواهد داشت و ما سعی کرده‌ایم در این حوزه با همکاری بخشداری و دهیاری از بروز این اتفاقات جلوگیری کنیم.

محمدی با اشاره به بررسی طرح‌های ویژه و جامع در روستای هفت‌جوی بیان کرد: با توجه به نظارت‌های مکرری که در روستای هفت‌جوی داشتیم، طرح‌های ویژه و جامعی ازجمله ایجاد فضای سبز را بررسی کرده‌ایم تا بتواند منظر زیبایی را در منطقه ایجاد کند و به‌عنوان معبر اصلی بین دو استان تهران و البرز نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیته اشتغال در خصوص اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی روستایی و مشاغل خانگی حرکت‌های خوبی انجام شده است، اظهار داشت: تمام تلاش ما در جهت رشد و توسعه روستاهاست و نگاه ویژه‌ای را به روستاها داریم؛ شورا و دهیاری‌ها باید همکاری خود را با ما بیشتر کنند تا از تسهیلاتی که دولت به روستاها اختصاص داده است نهایت استفاده مطلوب را داشته باشیم.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل