نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عملیات ساماندهی و بهسازی بوستانهای سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری پیش از ظهر امروز به همراه مدیر منطقه یک شهرداری قدس ضمن بازدید از  نقاط مختلف این منطقه بویژه بوستانها و مراکز تفریحی در جریان مشکلات این اماکن اعم از روشنایی و امکانات و تجهیزات ورزش صبحگاهی و … قرار گرفت و بر برطرف نمودن هرچه سریعتر نواقص موجود تاکید کرد.

وی افزود : بوستان های موجود در سطح شهر به دلیل نزدیکی به منازل شهروندان از جمله اماکنی هستند که با بیشترین استقبال عمومی مواجه هستند؛بنابراین بازسازی،تجهیز و رفع نواقص موجود در این بوستانها می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار قدس گفت : تامین روشنایی مناسب جهت بوستانهای سطح شهر به لحاظ حفظ امنیت و آرامش روانی شهروندان و استفاده کنندگان از این اماکن بویژه در هنگام شب بسیار ضروری است و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و حضور مردم تا پاسی از شب در این بوستانها لازم است تا با برنامه ریزی دقیق و مناسب مشکلات روشنایی این بوستان ها به صورت اصولی و فنی حل و فصل شود.

مختاری یادآور شد : ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان و  رفع معضلات موجود در بوستان های سطح شهر از جمله زیباسازی،فضای سبز،تجهیز امکانات ورزشی و بازی کودکان و نصب برج های نوری  با جدیت در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد و شهروندان فهیم در آینده ای نزدیک شاهد تغییر و تحولات اساسی در این بوستان ها خواهند بود.

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل