نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار مسئولین با مردم و رسیدگی به مسایل و مشکلات اهالی دینارآباد

به گزارش خبرشهر، در این دیدار که در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) دینارآباد برگزار شد سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، سیامک امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری، مهدی ژاله رو معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، مسئولان و مدیران دستگاه ها و ادارات، اعضای شورای شهر شهریار، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی امام جمعه مسجد، هیات امنای مسجد، و مردم شریف دینارآباد حضورداشتند.

بنا بر این گزارش در این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی امام جمعه مسجد صاحب الزمان در سخنانی به برخی مسایل و مشکلات مسجد اشاره کرد و در ادامه مهندس عرفان منش فرماندار اسبق شهریار و عضو هیات امنای مسجد مسایل و مشکلات مهم اهالی دینارآباد را برشمردند و از خدمات شایسته ناجی فرماندار شهرستان شهریار در طول مدت حضورشان در شهرستان قدردانی نموده و وفاق و وحدت و آرامش موجود در میان مردم و مسئولان را حاصل تدبیر و اقدامات هوشمندانه و پیگیرانه ایشان دانستند.

برخی از اهالی دینارآباد و نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) نیز به مسایل کلی و مشکلات محله اشاره کرده و خواستار رفع مسایل و مشکلات موجود شدند.

محمدی عضو شورای اسلامی شهر شهریار، محرمی رئیس آب و فاضلاب شهرستان شهریار، آریانفر رئیس اداره برق شهرستان شهریار نیز در سخنانی به برخی مشکلات مطروحه در حوزه کاری خویش پاسخ دادند.

در پایان نیز ناجی ضمن قدردانی از حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب، تکیه گاه اصلی همه مسئولان نظام را مردم دانستند و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب را ضامن بقای آن برشمردند.
فرماندار شهرستان شهریار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در جهت رفع مسایل و مشکلات شهروندان گفت: الحمدلله بسیاری از مسایل و مشکلات مطرح شده از مدت ها قبل در دستور رسیدگی و پیگیری قرار گرفته که برخی از آنها انجام شده و برخی نیز مراحل اجرا را می گذراند.
در ادامه ناجی به تفصیل مسایل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان را بررسی و دستورات لازم را به معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی جهت پیگیری و رفع آن صادر نمود.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل