نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتخاب ملارد به عنوان مرکز طرح مدیریت بحران استان تهران

به گزارش خبرشهر، نعمت الله ترکی بر تجمیع فعالیت های مدیریت بحران در کشور تاکید کرد و گفت:سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ها و برنامه و بودجه کشور، مسئول تجمیع وظایف نهادهای مسئول در مدیریت بحران کشور، اعم از وزارت کشور، شهرداری ها و … است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: پیشنهاد ما این است، که شهرستان ملارد به عنوان محلی برای طرح مدیریت بحران انتخاب شود و خروجی این امر در شهرستان های دیگر استان به کار گرفته شود.
وی از تهیه سند آمایش استان تهران تا خرداد ۹۷ خبر داد و گفت: در استان تهران بر اساس سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه و نیز آینده نگری سند آمایش تهیه می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مدیریت شهری، ترافیک و حمل و نقل و آلودگی هوا را از مهم ترین معضلات استان تهران دانست و افزود: همچنین پروژه صرفه جویی انرژی ادارات دولتی، خط ریلی فرودگاه تا فرودگاه، توسعه ظرفیت کنترل آلودگی هوا، پروژه شناسایی مبادی ورودی و خروجی راه های اضطراری شهر تهران، پل ها و شناسایی مناطق فرسوده، افزایش ظرفیت تاب آوری شهر تهران و واردات تکنولوژی و تجهیزات دستگاه های زباله سوز در استان تهران به عنوان ۶ پروژه مرتبط با استان تهران در حال اجرا است.

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل