نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

یادواره شهدای غواص برگزار می شود

به گزارش خبرشهر، بنفشه رفیعی  امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین یادواره شهدای غواص که در سالن جلسات شورای اسلامی شهرقدس برگزار شد، گفت: شهدا مظهر ایمان راسخ به خداوند متعال و مایه افتخار انقلاب و نظام هستند به طوری که زنده نگه داشتن یاد آنها مصداق بارز یاد خداست.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا و روایتگری ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بر ضرورت برگزاری یادواره ها تاکید و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا اهداف نظام و انقلاب را یادآوری و موجب تداوم راه شهدا می شود.

دکتر رفیعی  تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این یادواره به همت شورای اسلامی شهر و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و بنیاد شهید شهرستان قدس روز ۲۸ دی ماه سالجاری با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان در محل یادمان شهدای گمنام واقع در بوستان حضرت ولیعصر(عج)  برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این همایش محمد علی اسفنانی  یکی از بازماندگان عملیات کربلای ۴، ابعاد ناگفته‌ای از حماسه غواصان را در این عملیات بازگویی خواهد کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس  گفت: در این یادواره از ۳۰ جانباز شیمیایی و یکی از خانواده های معظم  شهدای غواص تجلیل  خواهد شد.

منبع: شهورای شهر قدس

خروج از نسخه موبایل