نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر،  هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار به ریاست سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و با حضور ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهر،مدیران دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شایق امام جمعه وحیدیه با ذکر احادیث و روایاتی نسبت به خدمت رسانی به مردم و رعایت حقوق همدیگر مطالبی را عنوان کردند و در ادامه، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان شهریار درخصوص اقدامات انجام شده در زمینه بسترسازی درخصوص ایجاد اشتغال و حمایت از بنگاه های تولیدی گزارشی ارائه کرد و سپس مسئول اداره مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شهریار نیز گزارش مبسوطی درخصوص اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرستان در ارتباط با آمادگی در برابر زلزله احتمالی و بحران های مختلف ارائه نمود.

در این جلسه روسای برخی از ادارات و دستگاه ها که تغییراتی را داشتند معرفی گردید و از زحمات مدیران سابق این دستگاه ها قدردانی شد.

همچنین باتوجه به اتفاقات اخیر در کشور، به جهت آمادگی مناسب نیروی انتظامی شهرستان شهریار، استفاده بهینه از توانمندی های موجود، پیش بینی و پیشگیری از اتفاقات و تعامل و همکاری مناسب با شورای تامین، ناجی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شهریار با اهدای لوح سپاس از سرهنگ فریدون مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و پرسنل زحمتکش این نیرو قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان شهریار در سخنانی به سیاست ها و برنامه های کلی دولت و بررسی اتفاقات اخیر و لزوم حفظ وحدت و هوشیاری تمامی مسئولان و مردم در شرایط کنونی پرداخت.

منبع: فرمانداری شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل