نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رهبری راهگشای مشکلات کشور است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته شهریار ضمن دعوت خود و عموم مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: اگر کسی به دین اهمیت ندهد، احکام دین را بفروشد و به این احکام بی‌توجهی کند، همچنین به قرآن توجه نکند و اینکه برای کسی بزرگی قائل شود که در دین هیچ بزرگی ندارد، سبب خوف پیامبر(ص) در میان مومنان است.

وی عنوان کرد: دشمن از وجود شما در صفوف به هم تنیده در نماز جمعه می‌ترسد، چراکه متوجه می‌شود که مردم دغدغه دین، اسلام و انقلاب خود را دارند و لحظه‌ای از این حمایت و پشتیبانی دست نمی کشند.

امام جمعه شهریار با بیان اینکه امروز باید مراقب باشیم که به سمتی نرویم که جلوی پای دشمن فرش قرمز پهن شود افزود: از سبک شمردن دین، قطع رحم، بی‌اهمیتی به قرآن، احترام قائل شدن برای افرادی که نباید مورد توجه قرار گیرند و همچنین بی‌توجهی به احکام دوری کنید.

سالمی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو گفت: در هفته پیش‌رو چند مناسبت داریم که اولین آن سالروز شهدای هویزه است که به نام روز شهدای دانشجو نیز نام‌گذاری شده است و ۱۷ دی ماه نیز سالروز پیام منحوس حذف حجاب توسط رضا شاه بود که در پی آن قیام‌های متعددی از جمله قیام گوهر شاد رخ داد.

وی بیان کرد: مناسبت دیگری که در هفته پیش‌رو داریم ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم قم در مقابل رژیم ستم‌شاهی است و مناسبت دیگر روز ۲۰ دی ماه روز شهادت امیرکبیر است، روز ۲۱ دی ماه نیز سالروز شهادت شهید احمدی روشن است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور تأکید کرد: اصل مشکلات مردم نباید نادیده گرفته شود، چراکه یک مسئول در همه حال باید برطرف کردن مشکلات مردم را مدنظر قرار داده و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند مسئولان باید پاسخگو باشند و پای صحبت مردم بنشینند، ما اگر سخنی از این تریبون بیان می‌کنیم همانبیان مشکلات مردم است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: راه طرح مشکلات، اغتشاش و آشوب نیست؛ چرا که با آشوب مشکلی برطرف نمی‌شود، پشت صحنه این‌گونه اتفاقات دشمنان است و باید بدانیم که آتش زدن قرآن، حسینیه و بانک مطالبه‌گری نیست.

سالمی با اشاره به اینکه دشمنانی که امروز خود را حامی برخی افراد در کشور می‌دانند هیچ ارزشی برای آن ها و حتی خواسته‌هایشان قائل نیستند اظهار داشت: دشمنان تنها به دنبال برنامه‌های خود بوده و به دنبال ضربه زدن به کشور، انقلاب و اسلام هستند.

وی بیان کرد: شاهد هستیم که این روزها هزاران نفر از مردم برای دفاع از دین در صحنه حاضر شدند و به برکت این حضور از مسئولان می‌خواهیم که قاطعانه و طبق قانون با عوامل این اغتشاشات برخورد جدی داشته باشند و دشمنان بدانند که این اتفاقاتی که رخ داده در واقع ترقه‌بازی است برای مردمی که هشت سال جنگ را دیده‌اند، مردم هنوز روی اقتدارشان را به دشمنان نشان نداده‌اند که اگر این کار را انجام دهند دودمان دشمنان و ایادی دست‌نشانده‌های آن ها در هم پیچیده می شود.

امام جمعه شهریار  خاطرنشان کرد: هر لحظه باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کرده و عمل کنیم، هر گاه توجه به سخنان رهبری در برخی سطوح کم شد با مشکلاتی روبرو شدیم و هر گاه در مسیر سخنان ایشان قدم برداشتیم به بهترین‌ها دست پیدا کردیم و امروز باید قدردان نعمت ولایت فقیه و مطیع و پشتیبان مقام عظمای ولایت باشیم.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل