نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهریار

به گزارش خبرشهر، با حضور فارسی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، عمرانی مسئول حراست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار مراسم معارفه و اعطای حکم عبدالرضا علی پناه بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار به وی اعطا گردید .

بنا بر همین گزارش، دراین مراسم معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل درسخنانی باتشکر از علی پناه که مدت چهارده ماه علاوه بر مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهارستان در این اداره نیز قبول مسئولیت نموده به توانمندیهای بالای مدیریت وی اشاره کرد .

در ادامه عمرانی مسئول حراست اداره کل نیز در سخنانی به ویژگیهای شهرستان شهریار از لحاظ جمعیتی و تعدد اقوام اشاره و نیروهای پرسنلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار را سرمایه های بی بدیل اداره کل برشمرد .

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به سوابق مدیریتی و تجارب  علی پناه در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در عرصه فرهنک و هنر را شاهد خواهیم بود .

شایان ذکر میباشد عبدالرضا علی پناه پیش از این درمسئولیتهای مسئول فرهنگی استان تهران ، معاونت مشارکتهای مردمی ، معاون هنری وسینمایی اداره کل ، و رئیس ادارات شمیرانات وشمال تهران وبهارستان انجام وظیفه نموده است .

دربخش پایانی این مراسم ازسوی فارسی معاون توسعه مدیریت حکم علی پناه بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار به وی اعطاء گردید.

افزودنی است دربخشی از حکم صادره آمده است : انتظار است باهمراهی ، همدلی وهمکاری با مدیران شهرستان و اصحاب فرهنگ و هنر ، زمینه رشد و پویایی بخشهای مختلف فرهنگی و هنری زمینه تحقق سیاستهای فرهنگی دولت تدبیر و امید را فراهم آورید .

منبع:  روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهربار

خروج از نسخه موبایل