نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۹ دی سالروز در هم پیچیدن طومار فتنه و اوج وحدت ملی است

به گزارش خبرشهر، ابوطالب آذربرا در همایش بصیرت بانوان شهرقدس که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی و به همت کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد، گفت: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و معترضان نظام بود که با صحنه‌گردانی سران داخلی فتنه و مدیریت دشمنان خارجی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

وی افزود: هرگز فراموش نخواهیم کرد که در سال ۸۸ در حالی که مشارکت بالای مردمی در انتخابات به عنوان مهم ترین دستاورد نظام در عرصه بین‌المللی به حساب می‌‌آمد، مع الاسف سران فتنه شکست خورده در انتخابات با رمز ساختگی تقلب، ۸ ماه فضای کشور را ملتهب کرده و به آشوب کشیدند و هزینه‌های فراوانی را به نظام اسلامی تحمیل کردند.

آذربرا اظهار داشت: سرانجام پس از ۸ ماه ملت بصیر ایران با هدایت‌های پیامبرگونه و حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی ، قیام ۹ دی را رقم زد و طومار فتنه را در هم پیچید و وحدت ملی را در اوج خود به نمایش گذارد.

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس گفت : نهم  دی به فرموده رهبر معظم انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت اتمام حجت برای همه است، ۹ دی روز بیداری و حضور و خروش ملتی است که به مقدساتش و به نظام اسلامی‌اش اهانت شده بود و کاسه صبرش لبریز. نهم دی تبلور و تجلی عملی سفارش و وصیت امام(ره) بود که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس  بزرگداشت این حماسه عظیم یاد و خاطره شهدای مظلوم فتنه ۸۸ را گرامی داشته و هر گونه اقدام و عملی در راستای کمرنگ کردن این قیام ملی را شدیدا محکوم می‌کند و به مدیران مسئولان کشور توصیه می‌کنیم فتنه ۸۸ را به عنوان یک غیرت تاریخی همیشه نصب‌العین خود قرار دهند و همواره همسو و همصدا با اقیانوس ملت بصیر ایران قدم بردارند و صف خود را از فتنه گران جدا کنند.

در این مراسم گروه دستان گویا به اجرای برنامه پرداخت و حجت الاسلام حسین اشرفی نیز در خصوص فتنه ۸۸ ایراد سخنرانی کرد.همچنین در پایان این همایش با اهدائ لوح سپاس از خانواده شهیدان محمدی،زارعی و شاه قلی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، روابط عمومی شهرداری قدس، سپاه پاسداران، اداره ورزش و جوانان، حوزه علمیه و کمیته امداد امام خمینی (ره)در سالن باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل