نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بدخواهان نظام از کلیدواژه گرانی برای تغییر مسیر انقلاب استفاده نکنند

به گزارش خبر شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار جز افراد خاص و عابد و عالم زمان خود بود و این‌ها سبب شد که ایشان به دنیا و اموال دنیوی هیچ  نگاه و توجهی نداشته باشند.

وی در ادامه به اشاره به بصیرت و حضور مردم در حادثه ۹ دی سال ۸۸ تصریح کرد: بی‌بصیرتی خواص، اتهام سنگین تقلب که حتی یک صفحه سند نیز در مورد آن وجود ندارند، تشدید اختلافات در کشور، عدم پیروی و تمکین به قانون از جمله مواردی بود که سبب فتنه در سال ۸۸ شد.

امام جمعه شهریار افزود: نباید عجولانه تصمیم گرفت بلکه لازم است در با تفکر و تعقل بیشتری عمل شود امروز حرکت پشت ولایت فقیه که سکان‌دار نظام است و نقشه مسیر را روشن می‌بیند بر همگان واجب است.

سالمی با بیان اینکه امروز کشور ما یکی از قدرتمندترین و امن‌ترین کشورها در دنیا است بیان کرد: مسئولان نباید مدعی باشند بلکه باید پاسخگو باشند، مسئولان باید فشارها را از مردم بردارند.

امام جمعه شهریار با بیان اینکه دشمنان زخم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت:‌ دشمنان و بدخواهان از کلیدواژه گرانی استفاده نکنند و درصدد تغییر مسیر انقلاب نباشند.

سالمی در پایان خاطرنشان کرد:‌ بصیرت در دین و دنیا اصلی است که هیچ‌گاه نباید از مسیر آن خارج شویم و چراغ هدایتی که باید با حرکت در مسیر مبین آن قدم برداریم ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل