نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتخابات سال 88 با شعار تقلب شروع شد

 به گزارش خبرشهر، آیت الله سید احمد خاتمی با حضور در گرامیداشت هشتمین سالگرد حماسه یوم الله ۹ دی در مصلای امام خمینی شهریار گفت: انقلابی که در سال ۱۳۵۷ به بار نشست انقلابی بود که در ناباوری کامل دنیای استکبار تحقق پیدا کرد و دنیای غرب را غافلگیر کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه “در حال حاضر که کار از کار گذشته و انقلاب جان گرفته و دیگر آمریکا نمی‌تواند کاری کند”، افزود: از دو راه برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد شده اند. راه اول که دهه اول انقلاب از سال ۵۷ تا سال ۶۸ که جنگ سخت افزاری راعلیه ما شروع کردند و ۸ سال جنگ تحمیلی که از سال ۱۳۵۹ تا سال۱۳۶۷ عراق برپا کرد و بیشتر از ۲۰۰ هزار شهید و هزار کیلومتر مرز ما مورد تهاجم واقع شد. دهه دوم انقلاب دهه جنگ نرم افزاری بود که تهاجم فرهنگی شروع شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات سال ۸۸بهانه بود و مقام معظم رهبری فرمودند اگر به انتخابات اعتراض دارید قانونی اعتراض کنید و ۵ روز از اختیارات ولایت فقیه استفاده کردند و ۱۰ درصد از صندوق ها با حضور نمایندگان کاندیدها بازشماری شد و با آنها صحبت کردند ولی آنهایی که طراحی کرده بودند می گفتند یا ما یا کشور را به هم میریزیم و این انتخابات با شعار تقلب شروع شد، تقلبی که خودشان اعتراف کردند ۸ ماه کشور را در التهاب نگه داشتند .
وی بیان کرد: عناصر اصلی فتنه ۸۸ ولایت ستیزی، انقلاب ستیزی بود و اوباما ۳ بار به صراحت اسم یکی از سران فتنه را برد و رئیس جمهور رژیم صهیونیستی گفت اغتشاش گران در ایران سربازان ما هستند و سلطنت گران و منافقین و منکران قرآن از فتنه گران حمایت کردند ولی همدلی مردم فتنه گری آنها را از بین برد.
خاتمی با اشاره به تجمع مالباختگان موسسات گفت: مالباختگان و کسانی که گرانی به آنها فشار آورده معترضند ولی اسم آنها را ما اغتشاش نمی گذاریم و طوری اعتراض خود را اعلام کنید که موج سواری ضد انقلاب نشود اما به صراحت می گویند که فتنه گران سال ۸۸ سوار بر موج شدن اما موج همان موج و جنس همان جنس ، اگر تمام فتنه گران جمع کنیم به اندازه یک سوم تظاهر کنندگان ۹ دی در شهریار نمی شوند چه برسند به شهرهای بزرگ.
وی در پایان با اشاره به جنگ نرم افزود: ما وسط جنگ نرم هستیم، نمی گوییم مخالف فضای مجازی هستیم و ما فضای مجازی کنترل شده می خواهیم که بسترش را نظام اسلامی تشکیل دهد که دین، ایمان، تقوا، معنویت و غیرت مسئولین ما که می تواند سبب پیروزی ما در این جنگ شود و امیدمان به این است که این کشور، کشور ولی عصر از بلاها، معصوم و محفوظ بماند.

     

خروج از نسخه موبایل