نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گردهمائی مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مناطق 21گانه شهرستانهای تهران در شهریار برگزارشد

به گزارش خبرشهر، نخستین گردهمائی مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات مناطق ۲۱گانه شهرستانهای تهران با حضور کمرئی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وسرپرست مرکز بین الملل وزرات آموزش وپرورش ،فولادوند راد مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران ،صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات شهرستانهای تهران و پارسا مدیر آموزش وپرورش شهریار در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

در ابتدای این گردهمائی مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران با بیان این که ثروت نیروی انسانی از گذشته مورد اهمیت  بوده است گفت : نقش نیروی انسانی جوان و توسعه و یافته در جوامع پیشرفته از اهمیت فر اوانی برخورداراست.

فولادوند راد در ادامه با اشاره به وظایف سنگین ارزیابان از آنها به عنوان سنگ صبور ادارات نام برد و  اظهارداشت :برخورد با مشکلات باعث پختگی و کسب تجربه شده و ازطرفی باعث فرسایش خواهد شد.

وی در پایان از اولیاء دانش آموزان به عنوان مهمترین عامل تاثیر گذار بر مدارس نام برد و بر اهمیت آن تاکید کرد.

درادامه مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وسرپرست مرکز بین الملل وزرات آموزش وپرورش با بیان این سوال که آیا آموزش وپرورش جواب گوی نظام تعلیم و تربیت امروزی هست یا خیر سخنان خود را آغاز کزد.

کمرئی در ادامه با بیان اینکه تعلیم و تربیت امری پیچیده است افزود:مساله اموزش آنقدر تخصصی است که ورود افرادی غیراز متخصصین این امر باعث بروز جهل خواهد شد.

وی با اشاره به رشد سریع جوامع اظهارداشت :نظام آموزشی فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی نیست به طوری که ناکارآمدی نظام های آموزشی در تمامی جوامع امروزی بروز کرده و همه آنها در حال تغییر به سوی بهبود شرایط هستند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه باید به دنبال طراحی نظام آموزشی باشیم که پاسخگوی نیازهای جامعه اجتماعی فعلی باشد برتغییر در باورها ،افکار معلمان ،روش های تدریس و تغییر اندیشه ها تاکید کرد.

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل