نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیریت بحران خودش مدیریتش بحران دارد چه برسد به اینکه ما بتوانیم مدیریت بحران کنیم

به گزارش خبرشهر؛سید مهدی محمدی فرماندار شهرقدس در جلسه مدیریت بحران ضمن خیر مقدم خدمت مهندس محمودی و همکاران در مدیریت بحران گفت :  وضعیت شهرستان قدس به لحاظی که بافت فرسوده زیادی دارد و متاسفانه عدم مدیریت صحیح ، عدم توجه به احساس مسئولیت در مدیریت های قبلی طبیعتا همه این ها اتفاقات ناگواری را رقم خواهد زد.

محمدی اشاره ای به موضوع پلاسکو کرد و گفت : این پلاسکو نبود که ریخت ما آوار شدیم روی پلاسکو عدم توجه به مدیریت شهری ، عدم توجه به استحکام بنا همه این ها خدایی نکرده سرمایه های انسانی ما و تمام منابع مارو به هدر می دهد.

 

فرماندار شهرقدس اظهار داشت : شاید این زلزله تلنگری برای ما باشد برای ما که بیشتر توجه بکنیم بیشتر احساس مسئولیت کنیم مردم ما جز ما پناه گاهی ندارند‌ این مدیران هستند که باید تصمیم بگیرند و درست عمل کنند که شاهد همه اعتماد مردم به نظام و دولت باشد و بتوانیم وظیفه وجدانی خود را انجام دهیم.

 

محمدی در ادامه گفت : ما سریعا باید فکر ویژه ای برای کمبودها و کاستی هایی که وجود دارد بکنیم دیروز که این اتفاق افتاد نه ما در کل منطقه غرب استان تهران ، استان تهران دیدیم که مدیریت  بحران خودش مدیریتش بحران دارد چه برسد به اینکه ما بتوانیم مدیریت بحران کنیم.

وی افزود : باید به مردم آموزش بدهیم ، خود من نمی دانم زلزله اتفاق افتاد باید چه کاری انجام دهم این آشنایی و آموزش هایی که متاسفانه نبوده ما از فردا به جدیت شروع می کنیم خواهش من از شورای محترم شهر ، شهرداری محترم ، بخشداری محترم و همه دستگاه هایی که به نوعی در تعیین اقلام ضروری میتوانند کمک کنند ، کمک کنند. ما هم کمک میکنیم هم بخش دولتی هم بخش خصوصی و دستگاه هایی که متولی این ها هستند حتما باید دست به دست هم دهیم که بتوانیم مردمی که به خیابان می آیند سامان دهی کنیم.

وی خاطر نشان کرد : دیروز در بخش سرویس های بهداشتی و پمپ بنزین مشکلاتی داشتیم این را بر حساب غافلگیری می گذاریم ولی از امروز باید تلاش بکنیم در واقع مدیریت صحیح انجام شود کارها و وظایف تقسیم بندی شود تا بتوانیم مدیریت بحران درستی داشته باشیم.

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل