نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شهریار برگزار شد

 به گزارش خبرشهر، سعید ناجی در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شهریار ضمن تشکر از اعضای شورای تامین، ستاد مدیریت بحران شهرستان شهریار، شهرداران و مجموعه همکاران فرمانداری بعد از وقوع زلزله گفت: توجه به حفظ آمادگی و بالا بردن ظرفیت و توان برای مقابله با بحران ها از وظایف ستاد مدیریت بحران شهرستان است که همه مسئولان و اعضای ستاد باید تمام هم و غم خود را برای آن بکار بندند.
فرماندار شهرستان شهریار ترافیک بوجود آمده بعد از زلزله را یکی از مشکلات اصلی بعد از زلزله دانست و خواستار برنامه ریزی صحیح و آموزش های لازم برای عموم شهروندان در این مواقع شد.
ناجی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از شرکت پخش فرآورده های نفتی خواستار انجام برنامه ریزی دقیق تر شد و در این موضوع نیز شهروندان را به تدبیر در برنامه ریزی لازم در اینخصوص و عدم شتاب و عجله توصیه کرد.
وی افزود: شهروندان در مواقع بحرانی انتظار حضور پرقدرت و با برنامه را از ستاد مدیریت بحران شهرستان دارند و همگی باید با برنامه و تدبیر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و پیش بینی های انجام شده در صورت بروز بحران حضور داشته باشیم.
در این جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران، شهرداران و مسئولان دستگاه ها و نهادها گزارش های اقدامات و پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه کردند و تصمیمات مقتضی در اینخصوص اتخاذ گردید.

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل