نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تخصیص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان امام(ره) شهریار

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین امروز در جلسه بررسی روند ساخت پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شهریار که با حضور فرماندار و اعضای هیئت امناء این بیمارستان برگزار شد اظهار داشت: پروژه بیمارستان امام(ره) به جهت بودجه‌گیری و پیگیری‌های انجام شده جز ۱۰پروژه ای است که توانسته اعتبارات تخصیصی خود را جذب کرده و حرکت رو به رشدی داشته باشد.

وی بیان کرد: ۲ میلیارد برای سال ۹۷ از محل تملک دارایی‌ها و همچنین ۲۰میلیارد تومان هم از محل ارزش افزوده مشارکت آمده است که هنوز در کمیسیون مربوطه است و در ابتدای هفته آینده پیشنهاد‌ها و الحاقیات بر آن افزوده می‌شود تا با تخصیص به موقع شاهد افتتاح این پروژه در سال ۹۷ باشیم و پیشنهاد دولت که ۲۲میلیارد تخصیص در سال جدید مالی است نیز در اولین فرصت محقق شود.

نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر این ظرفیت وجود دارد که در حدود ۱۰میلیارد بودجه به این پروژه تخصیص پیدا کند، تا کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

شاه‌نشین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو پروژه ۱۶۰تخت‌خوابی در شهرستان قدس و ملارد نیز افزود: به لطف خداوند و همراهی دستگاه‌های شهرستانی و استانی و جدیت فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در منطقه شاهد این بوده‌ایم که در کنار پیگیری‌های ما در مجلس این دو پروژه هم اکنون شاهد پایان اسکلت‌بندی ساختمان و عقد قرارداد برای نازک‌کاری هستیم.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا بتوانیم هیئت امناء این بیمارستان را به عنوان الگویی به دیگر شهرستان‌ها بشناسانیم و نشان دهیم که چگونه در مدت زمانی کوتاه این پروژه توانسته با جذب اعتبارات و سرمایه‌ها و حضور خیّرین رشد داشته باشد.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل