نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کیفیت ارائه خدمات به ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار حفظ شود  

به گزارش خبرشهر، نادر نصیری صبح امروز در جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار که با حضور پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار و سایر مسئولان در محل بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت درمانی جامعه ایثارگری اولویت نخست بنیاد شهید است.

وی ادامه داد: کیفیت ارائه خدمات در این بیمارستان باید حفظ شود و تلاش کنیم این خدمات به بالاترین درجه برسد، چرا که خدمت به جانبازان و ایثارگران عزیز عبادت بزرگی محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت درمانی ایثارگران تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت درمانی ایثارگران و خانواده‌های آنها مسئولیت و تکلیف بزرگی است که باید با حداکثر توان درصدد ارائه بهترین خدمات به این قشر عزیز باشیم.

نصیری با اشاره به وضعیت بهداشتی و درمانی خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: در حوزه درمان ۵۴ هزار و ۲۱۸ نفر از ایثارگران همراه خانواده در استان تهران زیرپوشش بیمه تکمیلی هستند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۵۲۲ نفر بیمه پایه داشته و مابقی یعنی ۳۱ هزار و ۶۹۶ نفر از سایر بیمه‌گرها هستند.

وی با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین خدمات را دریافت می‌کنند خاطرنشان کرد: در میان شهرستان‌های استان تهران شهرری ۳۰ درصد، بعد از آن چهاردانگه، شهریار و اسلامشهر بیشترین جامعه هدف و رباط‌کریم و پردیس با یک درصد کمترین جامعه هدف را دربرمی‌گیرند.

در ادامه پژمان آقایی رئیس بیمارستان شهریار ضمن تشکر از نصیری و اعضای هیئت مدیره اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان میلاد شهریار چند سال است که به صورت متوالی درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی را کسب می‌کند، امیدواریم که این تلاش‌ها ادامه داشته و هر سال شاهد موفقیت بیمارستان باشیم.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل