نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور بیش از ۴۸ شرکت شهرستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی با اشاره به وضعیت صنعت چاپ در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان قدس یکی از قطب‌های صنعتی و تولیدی کشور در عرصه صنعت چاپ است که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ۴۸ شرکت از این شهر در محل این نمایشگاه دستاوردهای خود را پیرامون صنعت چاپ و بسته‌بندی به منصه ظهور و بازدید درآوردند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها در سطح خاورمیانه در حال تولید و صادرات هستند افزود: تشویق و ترغیب تولیدکنندگان و حمایت از فعالیت‌های تولیدی آن‌ها موجب افزایش توانمندی و همچنین ارتقا زمینه تولید و پویایی چرخ صنعت کشور می‌شود.

نماینده اتاق اصناف ایران در تهران با بیان اینکه حضور صنعتگران و تولیدکنندگان یک نعمت برای شهرستان است تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت این کارخانه‌جات صنعتی می‌توانیم سطح نرخ اشتغال و قدرت مالی شهرستان را در راستای توسعه پایدار ارتقا بخشیم.

چناقچی عنوان کرد: علاوه بر ۴۸ شرکتی که در شهرقدس و در عرصه صنعت چاپ فعال هستند، سایر شرکت‌های موجود در این شهر از جمله سنگ‌شکن، شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی و شرکت صنایع بسته‌بندی نیز به‌عنوان شرکت‌های برتر تولیدکننده در سطح خاورمیانه مطرح و در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی بیان کرد: درصدد هستیم که بتوانیم با همکاری مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس یک محل نمایشگاه دائمی تخصصی به‌منظور استفاده از این ظرفیت‌ها و هم در جهت جذب درآمدهای پایدار ایجاد کنیم.

نماینده اتاق اصناف ایران در تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای زمان مدیریت بحران نداریم، سوله‌های دائمی نمایشگاه محلی برای مدیریت بحران نیز در مواقع لازم جهت استقرار و اسکان نیز به شمار می‌رود.

چناقچی در پایان با تأکید بر اینکه باید از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌ صنعت حمایت شود خاطرنشان کرد: توجه به این مهم در عرصه صنعت با توجه به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری بر تولید داخلی، موجب برطرف کردن مشکل اشتغال کشور می‌شود.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل