نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رسیدگی به مطالبات قانونی معلولان در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین در همایش روز جهانی معلولان شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد که با حضور انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی، مدیران کل بهزیستی کشور و دیگر مسئولان شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد برگزار شد اظهار داشت: خدمت به خانواده بهزیستی موهبتی ارزنده و زیبا است که باید انجام را غنیمت شمرد.

وی بیان کرد: هر کدام از افراد کم و کاستی‌هایی دارند اما خداوند این کم و کاستی‌ها را در بخش‌های دیگر جبران کرده و همواره یار و یاور ما بوده است که در این میان خانواده بزرگ بهزیستی نیز در یک امر مهّم دستی بر آتش دارند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً هدفی که خانواده بهزیستی در این مسیر به روشنی و زیبایی دنبال می‌کند، بی‌نظیر است و این افراد آثار و خلاقیت‌های بسیاری را در جامعه ایجاد کرده‌اند که هر کدام برای خود شاخص است.

شاه‌نشین تصریح کرد:‌ متأسفانه مسئولان چندان توفیق خدمتگزاری به این قشر محروم اما پرتوان را نداشته‌اند اما به واسطه قانون حمایت از معلولان که در صحن مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، امیدواریم این عزیزان به حق واقعی خود برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید در جهت تسهیل در امور معلولان و عبور و مرور آن‌ها در سطح شهر تلاش مضاعف داشته باشند چرا که در زمینه بهبود مبلمان شهری، قوانین و بسیاری دیگر نتوانستیم خیلی خوب حرکت کنیم و کوتاهی شده و باید همّت کنیم تا این موانع برطرف شود.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل