نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گردهمایی بزرگ هنرمندان صدا و سیما و ملی‌پوشان برای کمک به زلزله‌زدگان در شهرقدس

به گزارش خبرشهر، همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیل‌های لوکس از جمله آفرود، کلاسیک، موتور ریس و غیره از شهرستان‌های استان تهران با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان قدس در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار شد.

حبیب شاه‌محمدیان دبیر برگزاری همایش و عضو هیئت اتومبیل‌رانی شهرستان قدس در این مراسم اظهار داشت: این همایش نخستین همایش موتور و اتومبیل‌های لوکس در شهرقدس است که امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان این همایش‌ها با نیّت‌های خیرخواهانه و به صورت مستمر برگزار شود.

وی ضمن همدردی با هموطنانمان در استان کرمانشاه افزود: متأسفانه بسیاری از هموطنانمان در زلزله اخیر جان و مال خود را از دست داده‌اند و با توجه به برودت هوا بر آن شدیم تا نسبت به برگزاری این همایش به نفع زلزله‌زدگان اقدام کنیم.

شاه‌محمدیان با بیان اینکه خوشبختانه مردم نوع‌دوست کشورمان در برنامه‌های خیرخواهانه پیش‌قدم هستند تصریح کرد: این مراسم با استقبال گسترده ورزشکاران و هنرمندان کشوری همراه بود و تمام عواید حاصل از این همایش نیز برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اختصاص داده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به ساخت پیست اتومبیل‌رانی در شهرقدس خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه با فرماندار صورت گرفته و محل مناسبی هم برای ساخت پیست درنظر گرفته شده است که امیدواریم مسئولان حمایت‌های لازم جهت احداث پیست را انجام دهند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل