نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگاه مشاوره مهارت‌های قبل از ازدواج در شهرستان شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش با اشاره به برگزاری کارگاه مشاوره مهارت‌های قبل از ازدواج، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه نحوه آشنایی‌ ورزشکاران با مسایل ازدواج، ملاک‌ها و معیارهای درست انتخاب همسر، ملاک‌های نادرست در عقد، دوران نامزدی و چالش‌های زندگی مشترک است.
وی اظهار کرد: استقبال از این کارگاه نشان‌دهنده نیاز و تقاضای قشر ورزشکار و جامعه است که مدیریت و کاربردی کردن آموزش‌های پیش از ازدواج سبب کاهش طلاق در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
این مقام مسئول ابراز کرد: خانواده یکی از مهم‌ترین نهادهای جامعه است و برای تشکیل یک خانواده و ازدواج موفق در اولین قدم باید جوانان آموزش دیده و درست انتخاب کنند.
صادقی راد با اشاره به موضوعات کارگاه مشاوره مهارت‌های قبل از ازدواج، خاطرنشان کرد: ضرورت‌ها، دوره آشنایی زوجین، عشق و ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، دوره نامزدی و آشنایی با مسایل زندگی مشترک، از جمله موضوعات بود.
مسئول امور فرهنگی و امور جوانان تأکید کرد: کارگاه مشاوره مهارت‌های قبل از ازدواج تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با مدرسی سرکار خانم حیدری برگزارشد.
وی در پایان از زحمات و هماهنگی های سرکارخانم حبیبی مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان در برگزاری این کارگاه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: اداره ورزش و نوجوانان شهریار

خروج از نسخه موبایل