نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

درسایه تعاملات دو سویه در سراسر دنیا بستر صلح و آرامش محقق میشود/فرمانداری قدس به عنوان یک نهاد حاکمیتی مددکاری اجتماعی را به عنوان اصل توسعه پایدار پذیرفته است

به گزارش خبرشهر، سید مهدی محمدی فرماندار قدس درجریان بازدید  دبیر کل فدراسیون  مدد کاری اجتماعی  جهان از پایگاه های مددکاری اجتماعی شهرستان قدس اظهار داشت: طی  ۲۰ سال گذشته  در کشور ما بر اساس اموزه های دینی  و الگوی  تعاملات جهانی  نهادهای  مدنی متعددی شکل گرفته است و نظام حاکمیتی و دولت نیز به دنبال  توسعه ی این مهم در تمام سطوح هستند.

وی افزود: به دنبال تغییرات پرشتاب جهانی  و گذر از روش های  سنتی ما نیز به دنبال آن هستیم که بتوانیم تعارضات جهانی را در صدد کاهشتعارضات هنجاری  در نهاد های حامیتی  و تعدیل آن در نهادهای مدنی هستیم.

فرماندار قدس تصریح کرد:ما قبول داریم که مشکلات و معضلات عدیده ای  در حوزه ی اجتماعی  وجود دارد  اما بی تردید با اراده جمعی و ملیمیتوانیم بسیاری از این  مشکلات را ریشه کن  نماییم که در این راستا سازمان بهزیستی کل کشور  به عنوان متولی این  امر  به صورت مسنجم فعالیت می کند.

محمدی با بیان اینکه در مجموعه شهرستان قدس کلینیک همپا  به عنوان یک نهاد مدنی در شهرستان قدس فعالیت های بسیاری خوبی  در جهت تحقق مدد کاری اجتماعی داشته است، بیان کرد:ما نیز به عنوان نماینده دولت در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید توجه به  نهادهای مدنی  و  مردمی را به عنوان یک اصل ضروری در راستای توسعه پایدار پذیرفته ایم.

 

فرماندار قدس با بیان اینکه جذب و استفاده از ظرفیت های نخبگان و پزوهشگران بخشی  از اقدامات صورت گرفته توسط  مجموعه فرمانداری قدس است،افزود:در همین راستا راهاندازی مرکز مطالعات و پژوهش در شهرستان قدس راه اندزی شده و به صورت ریشه ای مشکلان و تقاط ضعف در این کارگروه ها بررسی میشود.

وی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم این مرکز مطالعات را به عوان یک نهاد مدنی ثبت نماییم،خاطر نشان ساخت:بایدتلاش نماییم تا با ارتقای ظرفیت ها و با کمک سایر نهادی مدنی همچون شهرداری در جهت کاهش آسیب های احتماعی تلاش کنیم.

محمدی با  بیان اینکه  ما با تکیه بر آموزه های دینی و قانون  اساسی  سعی در  تدوین برنامه های توسعه در جهت کرامت  انسانی هستیم، متذکر شد: باید برای توسعه ی پایدار  بتوانیم اصل تعاون  و تعامل پذیری  را در تمامی سطوح  نهادینه نماییم .

مقام عالی دولت در شهرستان قدس  در خاتمه با اشاره به اینکه ما در مجموعه شهرستان قدس پذیرای  برنامه ها و نقطه نظرات  شما هستیم؛ افزود: بی تردید در سایه تعاملات دو سویه در  سراسر دنیا  بستر   صلح و آرامش محقق میشود.

منبع: شهرداری شهریار

خروج از نسخه موبایل