نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

احداث پارک بانوان موجب افزایش نشاط اجتماعی بانوان شهرستان می شود

به گزارش خبرشهر، دکتر بنفشه رفیعی در حاشیه این بازدید با حضور رییس و اعضای شورا و شهردار برگزار شد، گفت: پروژه‌ پارک بانوان از نمونه طرح‌های برجسته مصوب در پارلمان شهری این منطقه به شمار می‌رود که با تلاش عوامل ذیربط در حال اجرا است.

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس ضمن اشاره به به اینکه احداث پارک بانوان یکی از مهمترین مطالبات بانوان شهرقدسی است، افزود: پیرو وعده هایی که در زمان انتخابات در خصوص احداث پارک بانوان به شهروندان داده شده بود، بلافاصله احداث این پارک به صورت جدی شروع شد و در حال پیگیری است تا هرچه سریعتر شاهد به ثمر نشستن این قول اعضای شورای شهر قدس باشیم.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح بستر و ظرفیت مناسبی برای بهره‌گیری بانوان این شهر از فضاهای این چنینی فراهم می‌شود که یقیناً در ارتقای نشاط اجتماعی بین بانوان این شهر موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: حفظ و ارتقاء نشاط و شادابی در بین بانوان و تأثیرات مثبت آن در استحکام بنیان خانواده نیازمند توجه همه جانبه از سوی دستگاه های اجرایی شهر است که شورای اسلامی و شهرداری قدس نیز در همین راستا ساخت پارک ویژه بانوان در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار را در ضلع شرقی پارک «زیتون» در دستور کار خود قرار دادند.

دکتر رفیعی عنوان کرد: این پارک با  ۶۰۰ متر دیوار با ارتفاع ۸ متر محصور می شود، که این مجموعه شامل فضای سبز، رستوران، استخر، پیست دوچرخه سواری و سالن اجتماعات خانه مادر و کودک است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قدس گفت: با توجه به روند رو به رشدی که عملیات اجرایی این پروژه داشته بزودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه پارک بانوان دراین شهر علاوه بر توسعه فضای سبز ظرفیتی مناسب و مطلوب برای بهره‌گیری بانوان از چنین امکاناتی در شهر قدس فراهم خواهد شد.

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل