نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ضرورت تخصصی شدن بدنه مدیریت شهری در حوزه های مختلف

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: تخصصی شدن بدنه مدیریت شهری در حوزه های مختلف سبب بالا رفتن راندمان عملکرد شهرداری شده و درصد آزمون و خطا را به حداقل خواهد رساند.

وی افزود: مهمترین سرمایه مدیریت یک مجموعه، نیروی انسانی کارآمد است و برای ما که علیرغم مازاد نیرو در بخش های اداری در بخش های خدماتی کمبود نیرو داریم ساماندهی بر اساس تخصص نیروها می تواند کارساز باشد.

مختاری اظهار داشت: بر اساس چارت جدید سازمانی که به تصویب وزارت کشور و شورا رسیده، سازمان های تابعه شهرداری شخصیت مستقل ندارند و بعنوان یک واحد از شهرداری شناخته می شوند که شهرداری قدس از همین ماه این مصوبه را اجرایی نموده است.

وی در خصوص سد معبر و مشکلاتی که دستفروشان در شهر ایجاد کردند، گفت: در شهرداری قدس اصلا به واحد سد معبر توجه نشده و ما باید از ابتدا ساختار این واحد را تعریف کنیم و با ابزار لازم این واحد فعالیت خود را آغاز کنیم.

شهردار قدس عنوان کرد: برای ساماندهی دستفروشان باید از بازارهای هفتگی استفاده کرد به شرطی که با شناسایی دقیق فقط دستفروشان شهرقدسی در این بازارها فعالیت کنند تا کسبه و اصناف متضرر نشوند.

وی با اشاره به نزدیکی فصل درختکاری، ذکر کرد: شهرداری آماده است تا در اسفند ماه درختکاری گسترده ایی با استفاده از درخت های دو ساله در سطح شهر انجام دهد.

منبع:  شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل