نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آیین بزرگداشت روز جهانی معلولان در شهر قدس برگزار شد

به گزارش خبرشهر، مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان به همت کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر،روابط عمومی شهرداری قدس و آموزش و پرورش شهرستان صبح امروز(سه شنبه) با حضور مسئولان شهرستان در سالن آمفی تئاتر حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم گروه سرود ناشنوایان گل نرگس ، گروه هنری خورشید،دکلمه خوان روشندل  و گروه سرود قدس ۱ به اجرای برنامه های هنری پرداختند.

اجرای دکلمه زیبا و مفهومی به مناسبت روز معلولان توسط نوجوان روشندل و تشویق حاضرین ار نکات حائز اهمیت این مراسم بود.

اگر من پایی برای دویدن ندارم در عوض قلبی سرشار از امید دارم که می توانم با توکل بر روزنه های قدرت الهی ، قله های بلند سعادت و خوشبختی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارم و به اوج آسمان پاکی و انسانیت برسم.
اگر دستی برای لمس کردن ندارم در عوض روحی پاک و بی آلایش دارم که می توانم با تکیه بر آن به زیباترین و قشنگترین سرزمین عشق برسم و خودم را باور کنم .
اگر چشمی برای دیدن و نگاه کردن ندارم در عوض دلی دارم به وسعت دریا ، که با نور الهی و عشق به آسمان خوشبختی ،  می توانم تک تک ذرات موجود روی کره زمین را ببینم و حس کنم.
اگر گوشی برای شنیدن ندارم در عوض احساسی دارم به پاکی گلهای سرخ و دلی دارم به ظرافت گلبرگهای لاله عاشق ، که با تکیه برعطر دل انگیز گلبرگهای احساسم کوچکترین صداهای روی زمین را هم می توانم بشنوم.
صندلی چرخدار من ، کالسکه ی ذرینی است که می توانم با راندن چرخهایش به سوی آسمان آبی و سرزمین عشق ، به تمامی سرزمینهای آرزوهایم سفر کنم و به تمام رؤیاهای دوست داشتنی ام برسم .
عصای سفید من ، محکم ترین و پاکترین مسیری است که مرا به خدا می رساند و برای سفر به پاکترین و زیباترین جاده های زندگی ، یاریم می کند .
اگر گاهی اوقات دردهایم مرا از ادامه زندگی وامی دارند در عوض اراده ای دارم از جنس فولاد و قلبی دارم از جنس آسمان ، دلی دارم به رنگ خدا و عشقی دارم به زیبایی گلهای سرخ عاشق ، پس برای جاودانه بودنم تلاش می کنم.
استوارترین و محکم ترین دریچه ی امیدم خداست و زیباترین وسیله ام ، قلبی است که پروردگار در سینه عاشقم قرار داده است تا بتوانم به تمامی آرزوهای قلبی ام جامه عمل بپوشانم و به آنچه می خواهم برسم .

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل