نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری شب شعر «رویش» در شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، بمناسبت افتتاح انجمن ادبی رویش در شهرستان شهریار مراسم شب شعر «رویش» باحضور عبدالرضا علی پناه سرپرست اداره، ستایش راد معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری، هنرمندان،  شاعران و دوستداران شعر و ادب پارسی از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فرهنگسرای استاد شهریار با قرائت آیاتی از کلام اله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد .

بنا بر همین گزارش، از برنامه های این مراسم میتوان به : تفال بر دیوان حافظ توسط نرگس اسحاقی فرزند زنده یاد حشمت اله اسحاقی از پیشگامان و پیشکسوتان شعر شهریار،  خیرمقدم ستایش راد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری،  سخنرانی دکتر امید نقوی در ارتباط با هدف از تشکیل انجمن ادبی رویش که از دو سال پیش با حوزه پژوهش اداره آموزش و پرورش گفتگو و برنامه ریزی گردیده اشاره کرد .

علی پناه سرپرست اداره نیز در بیاناتی ضمن اظهار مسرت از حضور در این مراسم، افتتاح انجمن ادبی رویش را به فال نیک گرفته و این رخداد فرهنگی را گامی در جهت تقویت انجمنها برشمرد و این حرکت مثبت فرهنگی را در شناسائی استعدادهای جوان به ویژه قشر دانش آموز در حوزه شعر وادب موثر دانست.

شعرخوانی شاعران نوجوان وجوان ازجمله پویان نیکخوی، محیا یاری، فاطمه نجفی و فریبا امیر اسکندری، علی درخشان، احسان قدیمی، پروانه عزیزی، نیما تقوی، مهدی زکی زاده از شاعران بنام شهریار  و  اجرای موسیقی سنتی توسط یعقوب نوروزی و عباس پیمانی و اجرای قطعاتی موسیقی توسط مهدی مجتبایی خواننده هنرمند که مورد توجه و استقبال حاضرین واقع شد بخش دیگر این مراسم بود .

دربخش پایانی این مراسم با حضور اساتید داور پروین، محمدابراهیم خیریه ، خوانندگان بنام موسیقیی اصیل برادران وکیلی منش، علی پناه سرپرست اداره از کتاب «فنجان عاشقانه» دکتر امید نقوی با حضور مسئولین و هنرمندان رونمایی و از سوی این اداره از شاعران با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر گردید .

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل