نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاحیه مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر وپایگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR) ملارد در هفته معلولان

به گزارش خبرشهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلولان مراسم افتتاحیه مجتمع  خدمات بهزیستی طلوع مهر با حضور معصومه بیات  ،رئیس اداره اجتماعی فرما نداری ومرتضی قربا نی ، رئیس اداره بهزیستی برگزار شد .

 مرتضی قربانی در خصوص افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر گفت : این مجتمع اولین مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان ملارد است که دارای ۵ نفر پرسنل است.

وی ادامه داد:خدمات ارائه شده توسط این مجتمع عبارتند از : سنجش بینایی ، واگذاری پرونده پایگاه (CBR)شهر وروستایی بهزیستی شهرستان ملارد ، برگزاری دوره های آموزشی هنری به مددجویان ، برگزاری جلسات با تسهیلگران روستایی ، تفاهم نامه با بهزیستی در خصوص اجرای طرح توانبخشی وبرگزاری مراسم ، و….. از جمله خدمات مجتمع است.

قربانی گفت : با توجه به نیاز سنجی شهرستان و آمار بالای مدد جویان شهرستان این مجتمع در ارا ئه خدمات به معلولان بهزیستی را همراهی خوا هد کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملاردگفت : این برنامه به افراد معلول به ویژه در مناطقی که در دسترسی به خدمات توانبخشی کمتر است ، ارائه خدمت می کند ، خدمات توسط موسسات وتشکل های غیر دولتی و از طریق تسهیلگران میانی ومحلی به خانواده وفرد معلول ارائه می شود.

 

منبع: ایساکونیوز

خروج از نسخه موبایل