نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پنجمین جلسه محوری مدیران ابتدایی محور فاز 1اندیشه برگزارشد


به گزاش خبرشهر، درراستای برگزاری جلسات هم اندیشی مدیران ابتدایی پنجمین جلسه محوری مدیران محور فاز ۱اندیشه با حضور مدیر آموزش وپرورش ،معاون آموزش ابتدایی در مدرسه تبسم برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش شهریار در این جلسه با تاکید بر شاداب سازی محیط مدرسه اظهارداشت:یکی از موارد مهمی که در شخصیت دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد نیاز به شادی است .

پارسا در ادامه با اشاره به ظرفیتهای موجود در مدرسه بیان داشت :باتوجه به ظرفیتها و پتانسیلی که در مدارس وجود داردباید محیطی برای دانش آموزان فراهم کنیم که آنها کنار هم و برای هم زندگی کنند.

وی در پایان با بیان این موضوع که کارهای فرهنگی باید درمدارس در اولویت قرار گیرد تصریح کرد با توجه به موضوعات و مسائلی که دانش آموزان در جامعه امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند،مهارت فکر کردن از مهمترین مهارتهایی است که ضروری است آموزش داده شود.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی با اشاره به نقش تاثیرگذار مدیران در فرایند آموزش اظهارداشت :مهمترین وظیفه مدیران آموزشی هدایت جریان آموزش و یادگیری به ویژه فراهم نمودن تمهیداتی جهت رشد و پرورش دانش آموزان است.

آقاخانی درادامه افزود :مدیران مدارس می توانندبا برنامه ریزی صحیح توانمندی ها و علایق و همچنین استعدادهای دانش اموزان را شناسایی و هدایت نمایند.

 

منبع: اموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل