نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی کامل ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی پیکان و استقلال تهران

به گزارش خبرشهر، رضا باغستانی در آستانه دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال تهران با بیان این مطلب  اظهار داشت:  دیدار این دو تیم  تهرانی  در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر بعداظهر روز جمعه ۹ آذرماه از ساعت ۱۵٫۰۰در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد.

وی در خصوص زمان آغاز بلیت‌فروشی این ورزشگاه افزود: از ساعت ۱۲ بلیت‌ فروشی ورزشگاه آغاز خواهد شد و ما پذیرای طرفداران و هواداران خواهیم بود.

مدیر مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس در خصوص نحوه برگزاری این دیدار گفت:  در جلسه شورای تامین شهرستان که دیروز در فرمانداری برگزار شد، اعضای شورای تامین شهرستان نسبت به برگزاری این دیدار موافقت کامل داشتند، و در نشست امروز مسئولان سازمان لیگ کشور نیز مجوز های نهایی جهت برگزاری این دیدار صادر گردید.

باغستانی تصریح کرد : کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت قبل از شروع دیدار دوتیم برنامه های متنوعی را برای هواداران تدارک دیده است.

وی در پایان یادآور شد : شهرداری قدس برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار با توجه به استقبال زیاد هواداران از این بازی  در سال گذشته از تمام توان و ظرفیت خود برای ارایه خدمات بهینه به تماشاگران  دو تیم استفاده کرده است که  امیدواریم میزبان خوبی برای انجام این دیدار در شهر قدس باشیم.

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل