نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نوزدهمین مانور سراسری زلزله در مدارس شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر،‌نوزدهمین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر  آموزش و پرورش شهریار، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهریار و نمایندگانی از نیروی انتظامی غرب استان تهران، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، جمعیت هلال احمر شبکه بهداشت و درمان و اورژانس  و کارشناسان سازمان های آب، برق و گاز به صورت نمادین در مدرسه حضرت خدیجه (س)برگزار شد.

پارسا مدیر آموزش وپرورش شهریار در حاشیه این مانور با اشاره به زلزله اخیر در استان کرمانشاه اظهارداشت : بحث زلزله یک بحث جدی به شمار می رود، چرا که کشور ایران یکی از کشور های زلزه خیر دنیااست لذا ما به عنوان نهادی که وظیفه تعلیم و تربیت  را بر عهده داریم باید دانش آموزان را به طور پیشرفته با بلایای طبیعی، چگونگی مقابله با حوادث غیر متقربه آشنا سازیم.

براساس این گزارش :در این مانور با توجه به جلسه صورت گرفته میان کلیه نهاد ها، ایشان طبق وظایف و مسئولیت هایی که برعهده داشتند در این مانور حضور پیدا کردند و وظایف خود را به طور کامل و منظم به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است تعدادی  از دانش آموزان با توجه به آموزش های حرفه ای که توسط سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمردیده بودند، در این مانور به مجروحین و دانش آموزان آسیب زده یاری رسانده و به اطفاع حریق پرداختند.

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل