نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشکلات ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی شهریار برطرف می‌شود

به گزارش خبرشهر، بلال خلیلی در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی شهرستان شهریار که عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: از عملکرد خود تاکنون به حد کافی رضایت نداریم و به دنبال این هستیم که هر چه می‌توانیم در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با همدلی می‌توان زمینه رشد و تعالی را در مجموعه بهبود بخشید افزود: صنعت‌کاران با حضور در این جلسات و ارائه راهکارهای قابل قبول می‌توانند کمک بسیاری به ما داشته باشند، چراکه آنها در بطن موضوع هستند و اقدامات و برنامه‌ها را بر مبنای مشکلات اندیشیده و در پی برطرف کردن آن هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۷ جلسه در شهرستان برای رفع موانع تولید داشتیم که در این جلسات در قالب ۴۴ مصوبه، مشکلات ۲۹ شرکت بررسی شده و در حال رفع و رجوع آنها هستیم.

خلیلی با بیان اینکه گرفتن تسهیلات از بانک‌ها و نرخ بالای سود در بازار سرمایه، امکان تولید و رقابت را گرفته تصریح کرد: عدم ثبات قیمت مواد اولیه و بی‌تعهدی برخی شرکت‌های دولتی که بدهی به بخش تولید دارند از دیگر مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مربوط به فضای کسب و کار ریشه داخلی دارد گفت: بسیاری از مشکلات حوزه کسب وکار به سبب ناهماهنگی‌ها و عدم مدیریت صحیح است؛ البته تحریم‌ها نیز بر موضوع تولید تأثیر گذاشته است، از اینرو حمایت از تولید و رفع موانع آن اهمیت زیادی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان متولیان و مسئولان هر چه می‌توانیم باید تلاش کرده و قدم برداریم تا تنها دغدغه تولیدکنندگان، تولید باشد و دغدغه دیگری به جز تولید نداشته باشند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل