نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امروز “تفکر بسیج” جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته شهریار ضمن دعوت خود و عموم مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) اظهار داشت: بهترین زندگی آن است که دیگران زندگی خود را از دل زندگی شما خارج کنند، بدین معنی که هر چه می‌توانی برای مردم انجام بدید تا نفعش به دیگران نیز برسد.

وی ادامه داد: مسلمان و شیعه واقعی کسی است که از هر نظر نفعش به مردم برسد، چه در علم و اقتصاد، فرهنگ و سیاست و …و بدترین زندگی آن است که دیگران نتوانند از زندگی‌ات زندگی خود را فراهم کنند، بدین معنا که هر لحظه باید برای دیگران تلاش کنیم.

سالمی با اشاره به حادثه زلزله غرب کشور بیان کرد: زلزله غرب کشور برای همه ما دردناک بود، در این میان همیاری عموم مردم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده جای تقدیر و تشکر دارد، از مسئولان شهرستان شهریار نیز در این مورد تشکر داریم که با همدلی کمک‌های مردم و خود را برای زلزله‌زدگان ارسال کردند.

امام جمعه شهریار ضمن اشاره به اینکه حضور تأثیرگذار رهبری در مناطق زلزله‌زده امری بسیار ارزنده بود افزود: بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است و امروز تفکر بسیجی در سوریه و عراق سبب شد که طعم پیروزی را بچشند، وظیفه‌ بسیج پاسداری از نظام، انقلاب و اسلام است.

سالمی تصریح کرد: بسیجیان باید در همه شرایط محکم و استوار باشند و در مسیر خدمت تلاش کنند تا این شجره طیبه را پربارتر کنند و با اخلاص در مسیر خدمت به مردم قدم بردارد؛ در واقع تفکر بسیج است که ما را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج سیاسی‌کار و سیاست‌زده نیست گفت: بسیج همیشه پشتیبان ولایت فقیه و حافظ نظام و انقلاب بوده و هست، امروز وظیفه ما این است که از تفکر بسیج و بسیجی دفاع کنیم تا این تفکر هر چه بیشتر در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و اینها از تدبیر معمار کبیر انقلاب است.

امام جمعه شهریار با اشاره به پایان داعش تأکید کرد: پیروزی در سوریه و عراق بر تکفیری‌های داعش جای تقدیر دارد و در این روز جای شهدا است تا ببینند که ریشه این لکه ننگ در منطقه خشک شده که این امر به واسطه شجاعت، اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت است، البته همچنان باید هوشیار باشیم، چراکه دشمن هیچگاه از خباثت‌های خود دست برنمی‌دارد.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل