نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رونق مراکز تجاری مشارکتی شهرداری قدس به سود شهروندان است

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در بازدید بعدازظهر امروز خود از مجتمع تجاری ابریشم و اطلس ضمن تاکید بر حل مشکلات و معضلات موجود، رونق و افزایش  این مراکز تجاری در سطح شهر را به سود شهروندان دانست.

شهردار قدس گفت : محدود کردن  و تمرکز مراکز خرید و فروش در یک یا چند نقطه خاص از شهر همواره مشکلات ترافیکی و تردد عبور مرور وسائط نقلیه و عابرین و بروز تصادفات را به دنبال دارد.

 وی افزود : با توسعه این مراکز تجاری در تمامی نقاط شهر دسترسی مردم جهت تهیه کالاهای مورد نیازشان آسان تر خواهد شد و شهروندان مجبور نخواهند بود برای خرید و سایر امور  به مرکز شهر و یا چند پروژه خاص مراجعه کنند.

مختاری تصریح کرد : حضور بخش خصوصی در کنار شهرداری و سرمایه گذاری جهت  ساخت این مجتمع های تجاری از سیاستهای شهرداری قدس است چرا که اعتقاد داریم با ساخت این مجتمع های تجاری زمینه اشتغال،رونق اقتصادی،تامین پارکینک و دسترسی آسان شهروندان به مراکز خرید مناسب همراه با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی و…فراهم خواهد شد.

اخذ سند تک برگ برای واحدهای تجاری مجتمع ابریشم،تشکیل هیات امنا و معرفی نماینده ای از سوی شهرداری و مالکین در جهت رتق و فتق امور و معضلات موجود جهت رونق گرفتن بازار این مراکز تجاری از جمله مواردی بود که شهردار قدس در این بازدید بر آن تاکید کرد.

منبع: شهرداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل