نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار فرماندار شهرستان قدس و هیئت همراه با شهردار جدید قدس

به گزارش خبرشهر، فرماندار به اتفاق معاون سیاسی انتظامی ومسئول بازرسی و همراه جمعی از کارکنان فرمانداری قدس با شهردار جدید شهر قدس دیدار و گفت و گو کردند.

فرماندار شهرستان قدس با تاکید بر برگزاری جلسات هماهنگی میان فرمانداری و شهرداری برای رفع مشکلات شهری ادامه داد: تعامل شهرداری ، شورای اسلامی شهر و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم مهم است و ساماندهی خیابانها ، معابر و آسفالت خیابان های اصلی و فرعی ، زیبا سازی شهر و مدیریت بر روند ساخت و ساز ها را از مهمترین نیازهای شهری بیان کرد که شهرداری باید با تدبیر و مدیریت استفاده درست از منابع بیشترین رضایت مردمی را در جامعه ایفا کند.

  شهردار قدس نیز در این جلسه گفت: برخی از موضوعات شهر قدس در صورت تداوم در سال های آینده به چالش تبدیل می شود که ضروری است، جلسات ریشه یابی و بررسی راهکارهای علمی برای رفع آنها در سطح شهرستان و استان برگزار شود.

 مختاری از آمادگی مجموعه شهرداری قدس برای تعامل با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری خبرداد و اظهار کرد: در سایه تعامل می توان سریعتر به اهداف تعیین شده رسید.

وی در پایان از حمایت و همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان قدس با مجموعه مدیریت شهری قدس و همچنین از حمایت و همسوئی اعضای شورای اسلامی شهر در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود.

 

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل