نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهبود وضعیت اشتغال در ملارد نیازمند توجه جدی به بخش صنعت است

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه‌نشین در جلسه برنامه‌ریزی استان و شورای برنامه‌ریزی ملارد که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران و دیگر مدیران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به لزوم توجه شهرستان به ملارد اظهار داشت: مدیران کل باید توجه بیشتری به شهرستان داشته باشند تا فعالیت‌های مربوط به منطقه به خوبی پیش رود.

وی با اشاره به اولویت‌های فعلی کشور بیان کرد: چند موضوع در سطح کشور در اولویت هستند که از جمله می‌توان به مسئله  آب و پساب‌های حاصل از فاضلاب‌ اشاره کرد که در این موارد نیازمند برنامه‌ریزی مطلوب هستیم البته باید توجه کرد که بخشی‌نگری موجود به این موضوعات سبب عدم پیشرفت مطلوب شده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری ازسخنان خود به بحث اشتغال اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های ملارد بالقوه است که لازم است تغییر وضعیتی در آن رخ دهد که این ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل شود، البته به جای سنگ‌اندازی باید موانع را از پای صنعت‌کاران برداریم چرا که هر چه توجه به حوزه صنعت وجود داشته باشد به طور حتم حوزه اقتصاد و اشتغال تحول پیدا خواهد کرد.

محمودی شاه‌نشین تصریح کرد: در برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ قرار بر بهبود شرایط حمل و نقل ریلی بوده  که در همین راستا مسئولان فرادستی باید توجه خاصی به این منطقه داشته باشند، چرا که به واسطه خوابگاهی بودن شهریار، شهرستان جمعیت زیادی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به لزوم همدلی برای برطرف کردن مشکلات عنوان کرد: لازم است به جای سرپوش گذاشتن بر مشکلات و سیاسی‌نگری به فکر ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات باشیم و خدمات باید برای مردم ملموس شود که در همین زمینه ادارات باید از رخوت خارج شوند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: سرانه‌ فرهنگی و ورزشی شهرستان ضعیف است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد همچنین جمعیت قابل توجهی در مسکن مهر شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند از این رو سرانه‌ها باید به صورت متوازن با جمعیت ترمیم شود تا در آینده نزدیک با مشکلات متعددد روبه‌رو نشویم.

خروج از نسخه موبایل