نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار قدس از پایگاه اورژانس شهرستان قدس بازدید کرد

اکبر فلاح مسئول پایگاه اورژانس شهرستان قدس در این دیدار با ارائه گزارشی اجمالی ، عملکرد وفعالیتهای پایگاه های اورژانس شهرستان قدس را تشریح کرد.

وی در ادامه با بیان کمبودهای مرکز، اظهار کرد: به دلیل افزایش نیاز مردم به اورژانس وآمار بالای ماموریت ها در چند سال اخیر، نداشتن مرکز پایگاه مناسب اورژانس یکی از مشکلات پیش روی ماست که امیدواریم با مساعدت و حمایت های جنابعالی و مسئولین شهرستان این مشکل مرتفع گردد.

مسئول پایگاه اورژانس قدس با اذعان به اینکه کمبود تجهیزات اورژانسی وامکانات رفاهی بیش از پیش احساس می شود گفت: نبود این امکانات می تواند در ارائه ی مطلوب خدمات خلل ایجاد کند.

فلاح افزود: امید داریم که با حمایت های فرماندار و شهرداری بتوانیم تجهیزات لازم را از سازمان دریافت کرده وبه این مرکز اضافه کنیم.

سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس با تقدیر از کارکنان خدوم مرکز اورژانس شهرستان قدس، شغل امدادگری در اورژانس را یکی از سخت ترین، پراسترس ترین وخطرناک ترین مشاغل موجود دانست وبا اذعان به اینکه اورژانس مداخله گر مرگ و زندگی است، تنها لقب شایسته ی این افراد را “سفیران وفرشتگان نجات” دانست.

وی در ادامه افزود گفت: فعالیت های درخشان پایگاه اورژانس شهرستان قدس بر کسی پوشیده نیست وکار شما قابل تحسین است، و البته دعای خیر تمام انسان هایی که در مسیر خدمت شما قرار گرفته اند بدرقه ی راه‌تان هست.

محمدی در ادامه با قبول پیگیری مطالبات مرکز اورژانس افزود: در این زمینه تلاش میکنیم که با پیگیری مطالبات کارکنان این سازمان وموارد مرتبط با حیطه ی کاری فرمانداری قدس مجموعه توانمند اورژانس را یاری کنیم.

 

منبع: فرمانداری شهرقدس

خروج از نسخه موبایل