نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سرانه فضای کتابخانه ای در سطح شهرستان ملارد روبه افزایش است

به گزارش خبرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در ملارد گفت : به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  برنامه‌های مختلفی را در این زمینه از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب  طبق روال هر ساله برگزار می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب ملارد با ۳۰۰۰ عنوان کتاب افتتاح شده است   افزود : این نمایشگاه شامل کتاب‌هایی با عناوین دینی، تاریخی، کتاب‌های کمک درسی دانش‌آموزی و دانشگاهی، علمی، مشاوره، قرآنی، علوم حدیث و معارف اسلامی پزشکی، رمان، خانوادگی، دارویی، ریاضی، روانشناسی، کودک و علوم قرانی در دسترس عموم بازدیدکنندگان است.

رئیس اوژن در ادامه افزود : نمایشگاه کتاب ملارد با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ملارد ،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد برپا شده است .

وی با اشاره به ساخت ۲ کتابخانه در شهرستان ملارد طی  شش ماهه نخست سال جاری توسط اداره کتابخانه های شهرستان ملارد  خاطر نشان کرد :امید است  با تزریق سهم نیم درصدی درآمد شهرداری‌های ملارد و صفادشت  به این عرصه، رشد امکانات در بخش سخت‌افزاری و کتابخانه‌های عمومی را با تقویت مثبت و سازنده‌ای همگام و همراه سازیم.

لازم بذکر است محل نمایشگاه کتاب  در کتابخانه شهید رجایی  سرآسیاب ملارد خیابان شهید صدوقی ،جنب ساختمان شورای اسلامی شهر ملارد از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب دایر می باشد .

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل